15 stycznia 2016

PL week 20 & 21 a Blog Hop with Gossamer Blue


Hello! It's a middle of the month (already?!) and that means a blog hop in our GB team :) For this months inspiration I want to show you my take on January Gossamer Blue kits. This time I focused on their light side. I used the white cardstock from main kit and all the white and fair Life Pages cards I could find. To add some contrast I picked those beautiful black letters from Main Kit and some more black embellishments. For journalling spots I picked up some labels from Main Life Pages kit - there's plenty of them and it's great 'cos I love to use them :) And I guess that'll be all. At the end of this post You'll find a list of names so you can hop to the next blog. Have a good day!

materials: Gossamer Blue January kits;

Hej kochani! Mamy połowę miesiąca (już?!) a to oznacza inspiracyjny blog hop w naszym zespole Gossamer Blue. Tym razem przygotowując swoje inspiracje skupiłam się na jasnej stronie zestawów dając zdjęciom główną rolę. Wybrałam biały karton z zestawy głównego i jasne karty z zestawu Life Pages. Dla kontrastu dodałam czarne literki i inne czarne mini dodatki jakie znalazłam w kitach. Na koniec miejsce na journalling - cudowne tagi, których cały zestaw znajduje się w zestawie Life Pages.  Użyłam ich wiele a jeszcze więcej zostało mi w zapasie, i dobrze, bo bardzo lubię je wklejać do albumu :)

To co zainspirowani? Chcielibyście zobaczyć więcej prac naszego zespołu? Jeśli tak to na końcu tego postu znajdziecie listę dziewczyn, które przygotowały dla Was cudne inspiracje przygotowane ze styczniowych zestawów :) Miłego skakania :)

















8 komentarzy: