31 października 2016

Birthdays celebrations set with Gossamer Blue

Hej Kochani :) Jak zapowiadałam tak wpadam z czymś nieco innym niż kieszonkowe albumy. Jesień jakoś wybitnie obfituje u mnie w różne mniejsze i większe okoliczności do obchodzenia. Z tej okazji powstały taki oto drobiazgi (i dodam, że to nie będzie ich koniec). Te śliczne kolory i dodatki oczywiście zawdzięczam październikowym zestawom od Gossamer Blue

materiały: październikowe zestawy od Gossamer Blue

Powyżej prezentuję Wam żółto miętowy zestaw prezentowy dla pewnej przecudnej dziewczynki, która niedawno skończyła roczek :) W pudełeczko wpakowałam drobny podarek i przyozdobiłam je delikatnym takiem i chwościkiem. Do tego dołączyłam prostą kartkę z życzeniami.



Druga okazja była niezwykła i wyjątkowa. Dla mojej kochanej babci przygotowałam kwiecistą, romantyczną i stonowaną kartkę z okazji 90tych urodzin. Prawda, że nie lada okazja? A już niedługo pokażę Wam kolejną porcję kartek :)


Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz