11 października 2010

Losowanie na śniadanie

Co prawda jest już grubo po śniadaniu, ale przygotowanie zaczęłam już podczas porannej herbatki. Najpierw odbyło się spisanie wszystkich uczestników zabawy. Tutaj trochę się pogubiłam z numerkami (ponad 70 osób wzięło udział w candy!), ale suma summarum każdy dostał swój numerek :) Potem było cięcie i składanie tego wszystkiego. Uff. Teraz tylko wymieszać i wylosować iiii....!


Zabawę wygrywa JOLANNA! Gratuluję! Wszystkim innym serdecznie dziękuję za udział w zabawie :) Zabawie pierwszej ale mam nadzieje nie ostatniej.

Do zobaczenia wkrótce i pozdrawiam!

Antilight!

11 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ, rzecz jasna i bardzo zazdroszczę deszczowej pięknej chmurki, która przyleci z czymś jeszcze :-), ale miałam chrapkę na tą nagrodę :-), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęściarze! Mam nadzieję, że nie zmokniesz ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. To ci szczęściara! Gratuluje i umieram z zazdrości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będe orginalna: gratuluje i zazdroszczę strasznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolanna ale ja Ci zazdroszczę :) Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj... szkoda że to nie ja ;o(
    Hi hi gratulacje dla szczęśliwej wylosowanej i bardzo dziękuje za zabawę ;o)

    OdpowiedzUsuń