16 sierpnia 2012

"should I stay or should I go?"

Nie wiem czy to przez wakacje i wolny czas, czy jakieś może moje niepokoje w głowie, ale ostatnimi czasy mam kłopoty ze skupieniem się na tym co robię. Wszystko wydaje się bez sensu i na silę. Trochę nie udolne, trochę nieskładne… I zastanawiam się co dalej? Z tych wszystkich rozmyślań finalnie powstał scrap, który jednak nie rozwiązał żadnego mojego problemu. Ale tak to już chyba bywa, że takie rzeczy nie rozwiązują się w jeden dzień. Scrap jest liftem Olennki i to ja wybrałam go na Liftonoszkowy warsztat. Strasznie lubię jej prace i kompozycje :)


I don't know is it because of summer holidays or due to too much of free time, but I'm very unsettled and anxious. I have troubles with focusing on what I'm doing. All has no sense in it and I feel like it's forced.… And I'm constantly thinking what is it worth? From these thoughts another work was born, a LO with still unanswered question. But I don't expect to get an answer overnight. The work is Olennka's work and I chose it for Liftonoszki. I really like her works and compositions :)


Powstała też jeszcze jedna praca dla Liftonoszek, mianowicie lift Kolorowego Ptaka. Od razu wiedziałam jak będzie wyglądać moja wersja. Robiąc ją korzystałam z kursu który przygotowała Czekoczyna. Od kiedy go obejrzałam, wiedziałam, że chcę popróbować z mixed mediami! No i nadarzyła się ku temu okazja. Strasznie lubię tę pracę za to jak mogłam się na niej wyżyć, a ręce miałam brudne po łokcie (po tym jak wpakowałam rękę w pad z tuszem). Na pracy jest też moje ulubione zdjęcie z różami, sama nie wiem czemu je tak bardzo lubię, może przez kolor i miękkość?


I have also created another work for Liftonoszki, we worked on Kolorowy Ptak's LO. When I saw it I instantly knew how my version will look like. I created it using tips that Czekoczyna showed in her video tutorial. After I watched it I knew I had to create something in mixed media technique! And the perfect occasion had come. I really like this work, and it gave me big satisfaction. There's also my favorite photo in this LO. I really don't know why I like it so much, maybe because of colour and softness?


22 komentarze:

  1. cudowne prace! bardzo bardzo podobaja mi sie motywy z biala farba i strzalkami z szablnow! wygladaja przepieknie!! :) mam nadzieje ze klopoty sieszybciutko rozwieja.. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko!! rewelacja!! jestem zauroczona, piękne prace Anti :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet jak by chciała to rady bym nie dała powiedzieć, który podoba mi się bardziej. Oba są fantastyczne i na oba mogłabym się gapić godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, bardzo mi miło :)) podpowiem, dla mnie lepszy biały :P

      Usuń
  4. czekaj, ... Ty gdzieś napisałaś, ze nie masz weny?? to, co to będzie, jak ją znajdziesz!! ;PP scrap jest niesamowity!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak znajdę wenę to zajmę się wszystkim innym co chciałabym robić :P A takto tyko papier kleję… :)

      Usuń
  5. łał, te prace są po prostu przepiękne. W drugiej zakochałam się do bólu. Nie masz pojęcia jak wielka to dla mnie radość czytać, że spodobało Ci się moje video. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko wideło :) ja na nowo odkrywam Twoje prace i co rusz mnie zachwycają! Masz cudowny styl :) Dziękuję Ci :)

      Usuń
  6. Scrapy są tak extra, że po prostu podziwiam i podziwiam, zamiast...sama się wreszcie wziąć za jakiś. Ale tak jak piszesz:nic na siłę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to oby wena spłynęła na Ciebie szyblo :) Dzięki!

      Usuń
  7. Od jakiś 10 sekund siedzę z rozdziawioną gębą... Anti, odwaliłaś dwa kawały NIESAMOWITEJ roboty!
    Przepiękne scrapisze!

    OdpowiedzUsuń
  8. głowę bym dała, że już zachwycałam się tymi pracami. widać w duchu. ta pierwsza jest po prostu taka mega, że nawet nie wiem, co podoba mi się w niej najbardziej. a druga to czekoczynowa poezja z dodatkiem swojego przezajebistego stylu. no po prostu obie bym na ścianie wywiesiła

    OdpowiedzUsuń