29 maja 2013

project life - week 1

Mam nadzieję, że zaostrzyłam wasze apetyty wczorajszym postem :) Coby was dłużej nie trzymać w napięciu pokazuję środek PLowego albumu. Pierwszą stronę tworzyło się świetnie. Trochę czasu zajęło zaplanowanie tego w głowie i przygotowanie zdjęć i kart. Potem już poszło szybciorem. Kilka dodatków, journaling i gotowe. Bardzo fajna i odprężająca zabawa. Polecam!

I hope I cought your attention with yesterday's post :) Yep, as promised I'm showing you today the inside of my PL album. It was great fun to create this first page. It took me a while to figure out the layout I want and to prepare and print the photos and cards but afterwards it went smoothly. Some addons, journaling and it's done. Really, really fun! You should try it!

Materials: Echo Park Paper sleeves, Color Hills papers, Crate Paper journalling cards, Misstiina PL cards, Jilly Bean alphas, October Afternoon alphas, Chic Tags, Ormulu tags, Elle's Studio tags, Dear Lizzy stamp, SODAlicious wooden chipboards, Wycinanka chipboards, my own cards and tags

I trochę szczegółów. / And some details.





buziaki
xoxo

10 komentarzy:

  1. uroczo, tak lekko i pieknie .... no nareszcie jest, juz nie mogłam sie doczekać. Gratuluje staru i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) i dzięki za inspirację :D

      Usuń
  2. jest genialnie! Pięknie, harmonijnie, kusisz do założenia własnego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) hehe, polecam, bardzo przyjemna zabawa :)

      Usuń
  3. świetnie wyszło :D czekam na następne!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba! muszę swoje nadrobić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! Nadrabiaj, nadrabiaj! i pokazuj :)

      Usuń
  5. Ojejjjjj.... <3 Śliczne! Takie delikatne i wogle... A mogłabyś zrobić post o swoim kąciku pracy i wszystkich przyborach jakich używasz do scrapowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hehe, pomysł na opisanie swojegą kąta pracy mam już od jakiegoś czasu, więc chyba się za to zabiorę. Trudno by opisać wszystko, ale coś tam postaram się przybliżyć. Dzięki za sugestię :)

      Usuń