15 lipca 2015

Holiday Mini Album and Gossamer Blue blog hop

Czas najwyższy zmienić trochę płytę i zapodać coś odrobinę innego niż Project Life, co wy na to? Dzisiaj w ramach Blog Hopa w Gossamer Blue, zapodam wam mini album :) Już od dawna zbieram się do oscrapowania naszych przeróżnych wakacyjnych wspomnień i nareszcie jakoś naszła mnie wena (zwłaszcza gdy w rękach ma się takie cudowne dodatki). Kiedyś mini albumy mnie trochę przerażały, sami wiecie - dużo zdjęć etc. Ale teraz znalazłam na nie metodę - prostota. Zobaczcie sami, a jak już skończycie zapraszam was do skakania po innych blogach naszego zespołu.

Hello! It's high time to change the record for a while and show you something else than just Project Life, how about that? Today I welcome you here at our monthly Gossamer Blue Blog Hop and I want to show you the mini I created with July's kits. Mini albums used to scare me but with kits from GB it was easy peasy. Now I have an apetite for more :)







Alex Hunter
Andrea Gray
Brenda Smith
Brenda Weaver 
Caylee Grey
Chantal Philippe 
Diane Payne
Emily Spahn 
Erin Taylor 
Eunyoung Lee 
Felicitas Mayer 
Heather Leopard 
Jill Keller
Joy Taylor
jesteś tutaj  >>  Katarzyna Przybyt  <<  you are here
Kathleen Graumüller 
Katie Ehmann
Kellie Winnell
Kelly Xenos
Michelle Wedertz 
Patricia Roebuck 
Rebecca Luminarias
Sandra Dietrich Sian Fair
Stephanie Buice 
Yana Smakula

9 komentarzy:

  1. mnie mini nadal przerażają i swoje zawsze robię po dwa tygodnie... Ale może faktycznie następnym razem spróbuję uprościć go jak tylko się da! natychać się mogę do woli, bo Twoje są nieziemskie! Ale jakiegoś LOska też bym chętnie u Ciebie zobaczyła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do LOsów mnie jakoś nie ciągnie, może na jesień? ;) A co do mini to może spróbuj najpierw zrobić tylko bazę gołe kartki plus zdjęcia, a potem domieszaj trochę dodatków. Ja tak działam i jakoś to leci :)

      Usuń
  2. This is a beautiful mini! Thank you for the inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  3. So so pretty!! I absolutely love mini albums and this one is no exception!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle Twoje albumy zachwycają :D

    OdpowiedzUsuń