07 lipca 2015

PL week 1 with Gossamer Blue

No to zaczynamy :D Przygoda z kieszonkowym albumem rok 3! Tym razem już jako małżeństwo. Gdy zaczynałam ponad dwa lata temu myślałam po prostu o udokumentowaniu roku jako narzeczeństwo, bez prawdziwych ślubnych planów. Po skończeniu pierwszego roku, zabrałam się za drugi, pod koniec którego podjęliśmy już decyzję, a teraz jeszcze raz resetuję licznik i zaczynam PLową przygodę od nowa, znów współpracując przy tym wraz z Gossamer Blue.

Lipcowe zestawy obracają się wśród tematów wakacyjno podróżniczych i pięknie pasują do udokumentowania naszego pierwszego tygodnia jako mąż i żona. Rzadko kiedy odważam się na użycie czerwonego koloru, ale nie umiałam się oprzeć gdy zobaczyłam te karty. No i czerwony to kolor poziomek, truskawek i czereśni czyli tego z czego słynie lato :) 

materials: Gossamer Blue June kits

So let's start :D Pocket scrapbooking adventure year 3! This time as a married couple. When I started it around two years ago I only thought about documenting our first year of engagement, without real plans for the wedding. After I finished year one I started the second one in which we made the decision. Now I'll be continuing for the third time again pairing with Gossamer Blue to document our first year of marriage :) 

July's kits are filled with products connected with vacation time and travels and they are just perfect for documenting our first week as Mr & Ms. I rarely use red in my projects it's too strong for me, but I couldn't resist those amazing cards. Besides red is a colour of wild strawberries, strawberries and cherries - all the symbol of Summer :)

strona A: / side A:

Strona B: / Side B:

I moje ulubione detale :) / And my fav details :)




Buziaki i do zobaczenia wkrótce :)
Kisses and see you soon :)

7 komentarzy:

  1. Pięknie! Czerwone karty pasują idealnie, szczegolnie wlasnie do zdjęć letnich pyszności <3 ja już zjadłam tyle czeresni ze mam dosc :D

    nie moge sie doczekac na nastepne PLowe tygodnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam nadzieję, że jak przejdą troche te upały to jeszcze będa na rynku czereśnie, bo na razie nei wyściubiam nosa z domu :D

      Usuń
  2. Piękny album i serdeczne gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń