14 lutego 2017

Let's start Bullet Journal!

Hej hej kochani :) Tak jak zapowiadałam wpadam do Was dzisiaj z czymś nowym. BuJo! Haha, taak, mam mało czasu na planowanie i moje życie uwija się głównie wokół dziecka ale czasem są jakieś myśli, które potrzebuję złapać. System BuJo sprawdził się u mnie już w zeszłym roku, ale prowadziłam go na luźnych stronach z drukarki zadrukowanych w kropki, a w przeszłości prowadziłam różne notatniki do planowania życia i mysli. Tak więc gdy na urodziny dostałam słonecznego LT1917 wiedziałam, że będzie fajnie.


Jak na razie nie ma w środku wielu planów, ale udało mi się co nie co ozdobić z nowymi lutowymi kitami z Gossamer Blue. W zestawach już od dłuższego czasu pojawiają się cudowne cieniutkie drewienka, które idealnie sprawdzają się w notatniku. Dodatkowo GB wprowadziło nowy kit - zestaw do plannerów. Znajdują się w nim różne dodatki, które przydają się do ozdabiania notatników i plannerów.


Haha, mamy duuuużo planów na ten rok :D ale nie przejmuję się tym i uzupęłnie je powoli na bierząco.

Z okazji tego, że zaczęłam notatnik gdzieś po środku stycznie bezwstydnie łączę miesiące :)

Staram się spisywać drobne radości z naszej codzienności.

"jako matka" większość zakupów macham internetowo i czasem można się w tym pogubić więc zrobiłam sobie listę shippingową.

Buziaki! I do zobaczenia w krótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz