14 października 2011

Wyzwania

Noo, znów mi się omsknęło ;) Miałam gotowy wpis, zrobiłam zdjęcie, po czym… zapomniałam. Haha, skleroza w tak młodym wieku, muszę zacząć brać jakiś bilobil albo co.

Wyzwanie mimo małych i dużych przerw toczy się, i co najlepsze, daje mi dużo motywacji do dalszego działania. Paluchy mnie swędzą na myśl co robić dalej jak skończę ten zeszyt. Muszę sobie chyba zacząć szukać jakiś nowych inspiracji. Ma ktoś coś ciekawego na zbyciu? Jak tak dawajcie! Biorę wszystko, poprzebieram później. A tym czasem w ramach wyzwania wypisuję nowe wyzwania jak kazała podpowiedź kolejna (masło maślane :P).


Journal Prompt 23:  A challenge.  What are some things that you need to challenge yourself to do this summer?  I know that this journal challenge is one thing for sure :)  Today we will use the prompt- "I challenge myself to..."
Podpowiedź (23) dwudziesta piąta: Wyzwanie. Jakie wyzwania potrzebujesz sobie wyznaczyć tego lata (jesieni jak dla mnie)? Ten journal jest już w sam sobie wyzwaniem :)


Tak sobie myślę, a co tam, zapodam też tym co miałam pokazać dzisiaj, a z powodu poślizgu bym nie pokazała. Tak więc kolejny wpis, podpowiem to są kasety :D

Journal Prompt:  Summer Sounds!  If you are like me, music is a total MUST.  There are so many great blogs that post playlists regularly and I love love love finding new music through them.  Today, I would like you to create your perfect Summer Playlist :)  Deal?
Podpowiedź (24) dwudziesta szósta: Letnie hity! Skomponuj perfekcyjną Wakacyjną Playlistę :) 

Dave Matthews Band * Daft Punk * Beltaine * The Lonely Island

No i to by było na tyle!

do zobaczenia
Anti

2 komentarze: