27 marca 2014

PL week 41

Hello! It's Thursday again and this means it's a PL day. My new spread is filled with different colors and patterns - this is how I feel :) Pops of positive reds and pink and fresh greens and yellows are a perfect combo for me lately :) When you use so many colors it's good to balance them with some neutral tones and cards from Midnight collection are just perfect to do it.


materials: WRMK page protectors; Gossamer Blue kits; BH Project Life Midnight Collection; Chic Tags tags;


Witajcie kochani! Mamy czwartek a to znaczy że zapraszam was do obejrzenia najnowszej karty z mojego PL. Moja nowa rozkładówka jest bogata w różne kolory i wzory - tak mi właśnie gra w duszy. Przykuwające wzrok plamki czerwieni i różu wymieszałam ze świeżymi żółciami i zieleniami - cudne wiosenne połączenie. A gdy używa się tyle różnych kolorów fajnie jest całość zbalansować neutralnymi szarościami - perfekcyjnie spisują się tutaj karty z Midnight collection. A teraz porcja detali:








And that'll be all for today :)
Have a good day!
I to by było na tyle :)
Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Ojej, ojej. Czyżbyś robiła patchworkową narzutkę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha, nie ja :) Koleżanka babciowe kwadraciki dzierga :) Ja się poddałam :P

      Usuń
  2. I love those super bright pictures!
    I design free Project Life cards, you may want to take a look :) http://clearcolours.blogspot.com.es/
    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Your cards are really great! I think I'll print some of them and feature here some time :)
      Thank you!

      Usuń