24 kwietnia 2014

PL week 45

Witajcie moi mili w ten piękny czwartkowy dzień :) Wpadam do was dzisiaj z nową dozą Project Life. Tydzień 45 to Berlin o którym pisałam już tutaj (jedzeniowy mini album) i tutaj (wrażenia i fotorelacja), teraz czas pokazać jak to ujęłam w kieszonkach. Ponieważ nasz urlop nie był jedyną rzeczą jaka wydarzyła się w tamtym tygodniu, musiałam trochę pokombinować by zmieścić wiele zdjęć. Rozwiązaniem okazały się mini kolaże, dzięki nim upakowałam wiele różnych wspomnień na podwójnej rozkładówce, ale mimo wszystko udało mi się uzyskać zbalansowaną całość. Chyba? Co o tym sądzicie?

 materials: WRMK & Simple Stories page protectors; Gossamer Blue kits; PL Midnight colection kit; Pebbles papers; Studio Calico PL kits;

Hello my dear readers! Today I come to you with a new portion of my Project Life. Week 45 is about Berlin, I wrote a little bit about our trip here (culinary mini album) and here (photo relation and few words), now it's time to show you how I closed it in my pocket album. Because our trip was not the only event that week I had to find a way to include many pictures. I created several photo collages to solve the problem. I think it looks really god and not that busy at all, what do you think?

lewa strona: / left side:

prawa strona: / right side:

i kilka detali: / and some details:




Miłego dnia!
Have a nice day!

4 komentarze:

  1. Beautiful spread! I'm a big fan of your work, your PL is always so fresh and bright!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much :) You're words are a real encouragement to keep on going :)

      Usuń