02 marca 2015

PL week 36 - for Gossamer Blue

Hej kochani! Po małej przerwie wracam do pokazania wam nowych stron z mojego albumu :) Tym razem wyszłam ze swojego "comfort zone" i spróbowałam użyć trochę ciemnych kolorów i zdecydowanych wzorów. Nie było łatwo, ale mając do użycia piękne kolekcje od Gossamer Blue zadanie było na pewno wykonalne. Diamentowy papier pasował mi idealnie do podkreślenia urodzinowego klimatu tej rozkładówki. Moje kochane dziewczyny są po prostu skarbem! Urządziły mi najlepszą niespodziankę świata i koniecznie musiałam je uwiecznić na stronach 36 tygodnia.

materials: WRMK page protectors, On My Desk and Grammercy Road collections by Gossamer Blue;
Hello my dear readers! After a short break I'm back with new spreads from my album :) This time I stepped out of my comfort zone and I tried to use dark colours and bold patterns. It was a big challenge for them but working with Gossamer Blue materials is always a pleasure so all in all I succeed (at least I think so). This diamond paper was perfect to set the mood of my birthday weekend. My beloved girls are a true gem, they organised me the best surprise ever so I just had to put their crazy positive photos on pages from week 36.

lewa strona: / left side:

prawa strona: / right side:

i moje ulubione detale: / and my fav details:

Kaligraficzny detal, ręcznie pisany, wycięty i wklejony na kartę :)
A calligraphic detail, hand written, cut out and glued onto a card :)





Buziole i do zobaczyska wkrótce z kolejnymi stronami PL.
Kisses and see you soon with new pages from my PL album.

6 komentarzy: