04 marca 2015

PL week 38

Hello! Na wstępie ostrzegam Was lojalnie to będzie potwornie różowy wpis :D Robiąc go korzystałam z cudownych kart digi od One Little Bird, które kiedyś były oferowane jako freebie (tutaj). Połączyłam je z papierem od Gossamer Blue i Kartami z zestawu Dear Lizzy. Jakoś tak wszystko poskładało się w ten cukierkowy wpis. Może trochę przesłodziłam ale i tak bardzo lubię te strony bo opisują tydzień kiedy stuknęło nam 6 lat na wspólnym koncie :)

materials: WRMK page protectors, One Little Bird cards (here); Becky Higgins Dear Lizzy Polka Dot Party mini set; Gossamer Blue On My Desk collection;
 Hello! I warn you, this is going to be a crazy pink spread :D When I was creating it I used beautiful One Little Bird digi cards that used to be a freebie in October last year (now you can find them here). I mixed them with some Gossamer Blue paper and Dear Lizzy mini set. All in all I arrived with this super candy look. It might be too sweet for my liking but still I'm loving it because it is about a week when we had our 6th anniversary :)

lewa strona: / left side:

prawa strona: / right side:

i detale: / and some details:





Do zobaczenia wkrótce :)
See you soon :)

10 komentarzy:

  1. swietny wpis Kasia! Uwielbiam efekt jaki daje to duze zdjecie na lewej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziki Kaś :) Za to lubię 12x12 podwójne bo czasem można poszaleć z fotkami :)

      Usuń
  2. Love love love!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki Tobie zmotywowałam się do nadrobienia mojego i jestem na bieżąco! Dziękuję! :D i proszę o więcej inspiracji, rozpływam się z każdą stroną.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah :) Ciekawe jak jest teraz haha. Nadrabiasz?

      Usuń
  4. Życzę jeszcze przynajmniej 60 wspólnych lat :D
    Strony uwielbiam, może i cukierkowe ale tak akuratnie! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cukierkowe na maksa. Jak patrze na nie z perspektywy czasu to zastanawiam sie co mi do głowy uderzyło :)

      Usuń