17 września 2011

ojej

Nie no… ta strona to mi w ogóle nie wyszła…


Journal Prompt 9:  Completely fill your page with something random.  Leave your pen in your desk today and find beauty in the every day random things around you. 

Podpowiedź dziewiąta: Całkowicie wypełnij swoją stronę czymś dowolnym. Zostaw swój długopis na biurku i odnajdź piękno w losowych rzeczach dookoła ciebie.

Tyle, że ja na biurku mam śmieci…


No każdy ma jakieś wzloty i upadki :P A teraz zmykam spać, u mnie 1:30 w domu a jutro znów jadę do Waszyngtonu! Powzdychać do impresjonistów w muzeum narodowym :)

Trzymajcie się cieplutko.
xo
Antilight


2 komentarze:

  1. Śmieci są jak najbardziej wdzięcznym materiałem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha Guru dzięks :D co i tak nie zmienia faktu ze ta strona jest be-ze-na-dziej-na :D ale godzę się ze swoją naturą i wiem, że nie zawsze jestem mega zajebista :P

    OdpowiedzUsuń