13 września 2011

U mnie jeszcze dzień wczorajszy

To znaczy u mnie jeszcze jest wtorek u Was zaraz środa :) w razie czego więc nie spóźniłam się z kolejną częścią wyzwania. A oto i ona


Journal Prompt:  What I Wish I Wore...  I wish I had the money to be super cute and wear all of the clothes that I see in catalogs and online, but I don't :)  Plus, it's summer break so my wardrobe mostly consists of my swimsuit and my cover-up and flip-flops :)  So, today's prompt is all about what you wish you would have worn!!  This prompt gives you the freedom to describe your perfect outfit for today.

Podpowiedź czwarta: W co chciałabym się ubrać… Pitu pitu o chciałabym wiele niestety fundusze ograniczają…pitu pitu :)

Do rzeczy:


A teraz zmykam na nocne pływanie 
xoxo
Anti

6 komentarzy:

  1. ohoho jaki ladny rysunek :) moglabys go jeszcze pokolorowac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tym journalem, no i rysunek cudny!!! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem jeszce o co chodzi z tym wyzwaniem ale Journal widzę fajny a wpis " w co chciałbym się ubrać" profesjonalnie wygląda bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysza - dziękuję :) Nie chciałam kolorować bo to mały format, a ja dużo czasu na strony nie mam :P

    Kitty - dzięki!

    Edit - a to taka zabawa stworzona przez jedną blogerkę, Jaszka już dawno temu je zrobiła, a teraz ja robie w ramach mobilizacji artystycznego ducha na wygnaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyrabiam z zaglądaniem w Twe journalowe strony... :) Oczywiście ta baaardzo mi się podoba... też bym się chciała tak ubierać... ale tak samo jak u Ciebie... te fundusze... hehe no i gdzie ja mam chodzić niby w obcasach? po bułki? hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia dziki :) Ty po bułki to jeszcze coś, sklepowa Cię skomplementuje, może jakieś ciacho popodziwia, ja zaś się wdzięczyć mogę do probówek :D

    OdpowiedzUsuń