15 sierpnia 2014

let's have a picnic - LO

Te wakacje służą mi scrapowaniu :) Stanowczo pomagają w tym mapki ze ScrapMap. Tak było i teraz - praca ta postała do najnowszej mapki którą znajdziecie u nas na blogu :) Jestem bardzo zadowolona z tego LOsa - dawno nie pracowała, z kontrastującymi kolorami, a gdy dostałam od Art Workshop kolekcję Amy Tan pomyślałam sobie - przecież to nie moje klimaty… a jednak! Potrafiłam przekuć je na coś swojego. Pozytywnemu działaniu sprzyjało moje ulubione foto z pikniku który niedawno urządziłyśmy sobie z koleżankami. Było cudownie - to i musiał powstać fajny scrap :)


This Summer is good for me when it comes to scrappin' :) And ScrapMap sketch-maps are very helpful in this. Thanks to the newest  one I made this LO with pleasure and I have to say I'm very happy about it. It's long since I worked with this type of patters. First when I saw the new Amy Tan in my pack from Art Workshop I thought that they are totally not my style… but! The photo from my fav picnic ever changed everything. I managed to find myself in them and then everything went easy peasy :)






3 komentarze:

  1. chce tą fotę w dobrej jakości! Idealna do ramki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko :D Boskie zdjęcie, aż chce się wyjść w plener!

    OdpowiedzUsuń