01 sierpnia 2014

PL week 9 for Gossamer Blue

Yay! Już sierpień?! Ależ ten czas pędzi… A wraz z nadejściem sierpnia Gossamr Blue ma dla was nowe kity. Są po prostu piękne - wypełnione wakacyjnymi papierami i dodatkami w delikatnych kolorach nawiązujących do czasu spędzonego nad morzem trochę przed zachodem słońca. Ja jestem w nich zakochana po uszy, część z nich czeka spokojnie na nowe wakacyjne wspomnienia z tego roku :) A tym czasem mam dla was nową rozkładówkę, którą zrobiłam z sierpniowym Kitem Life Pages.


Yaykies! It;s already August?! Time flies like crazy around here… Together with new month Gossamer Blue has new kits for you. They are just beautiful - filled with beautiful holiday style papers and lightly coloured embellishments - they remind me of a time spent on a beach just before the sunset.  I;m fully in love with them, some of them are waiting patiently for some holiday memories to be born soon :) In the meantime I have a new spread for you which I made with August Life Pages Main kit.





5 komentarzy:

  1. piękne kolory! i powiedz mi, że przez cały tydzień w Łodzi nie padało.. u mnie codziennie burze :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, próbuję sobie przypomnieć ale całe wakacje wyglądają na mega słoneczne, są burze ale zazwyczaj takie ekspresowe, godzina już już po wszystkim. Teraz padało, lało od rana ale już się przeciera - ogólnie wakacje jak marzenie, szkoda tylko że przyszło mi je spędzać w mieście ;P

      Usuń
    2. ale znalazłaś plusy wakacji w mieście, widziałam :) korzystajmy z tego czasu czasu dobrze, połowa wakacji za nami :P

      Usuń
    3. No własnie nie wiem kiedy ta połowa zleciała!! Tak sobie powtarzałam w lipcu, zwolnij, zwolnij bo za chwile będzie zima… No nic pozostaje mi sierpnień, musze z tego miesiąca wycisnąć ile tylko się da!

      Usuń