22 sierpnia 2013

project life - week 9

Ahh :) Chyba weszło mi na dobre robienie podwójnych rozkładówek w PL bo kolejne tygodnie obfitowały w wydarzenia i zdjęcia które trudno byłoby upchnąć zgrabnie na jednej stronie. No i dobrze, bo bardzo fajnie robi mi się takie duże layouty.

Ohh :) I think it's now in my blog to do double spreads of PL. All the succeeding weeks now were so rich in happy moments and photos that it would be hard to put them on one page only. And that is good, I really like the big format.


Dziewiąty tydzień w moim albumie to znów pożegnanie z P wybywającym, ale też przemiłe spotkania z koleżankami, babska noc a także uwaga,uwaga tydzień kiedy wzięłam się za siebie i zaczęłam ćwiczyć :D Łatwo nie było ale dało mi takiego kopa, że chodziłam cały czas uśmiechnięta. Jednak to prawda, że sport to zdrowie.

Week nine in my album is again about saying goodbye to Peter for a moment, but it's also about happy meetings, girls night and attention, attention it's the week when I started training :D It wasn't easy I'm telling you, but so, so worth it. It gave me so much power that I was smiling all the time. It's true what they say that sports are health.







7 komentarzy:

  1. Alez to wszystko co robisz jest piekne. Jestes moja inspiracja. Uwielbiam to co i jak robisz, kocham te zdjecia. Az samej chce mi się usiasc i scrapowac, tylko czasu brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj :* Strasznie mi miło czytać takie słowa! Obyś znalazła czas na scrapowanie skoro wena i inspiracja już jest :) Dziękuję Ci :)

      Usuń
  2. piękne jak zwykle! podziwiam, że robisz to tak regularnie i już dość długo! końca nie widać, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no sper Ci to wychodzi! jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń