10 sierpnia 2013

wroclove meeting - LO

Hello, hello! Nareszcie spadł deszcz! O rajuniu ale mi to ulgę przyniosło, zresztą nie tylko mi :) Dopijam właśnie kawę w leniwą sobotę i zaraz lecę na jakiś nowy Eko Targ w Łodzi. Ale zanim tam pobieżę mam dla was świeżuśkiego LOsa. Znów wracam myślami do Wrocka i spotkania z babolcami, a jak spotkanie to muszą być syrki na zdjęciu :D Dodam jeszcze, że scrap ten powstał na papierze miesiąca w Color Hills, czyli moje ulubione dechy.


Hello, hello! At last we have rain! Oh, how happy I am :) I'm just finishing my coffee and I'm going to visit a new Eco FarmersMarket in Łódź. But before I do this I have a new LO for you. Again I go back to Wroclove meetings with girls and where there are girls there has to be a shoe photo :D Also the page was made on this month's paper from Color Hills, my favorite wood one.



12 komentarzy:

  1. ol yeah upragniony deszcz i juz gdzies se sobie polecial... na szczescue jest z deczyslawa chlodniej! uwielbiam tego losa ale kolory to on Ci ma dobre do innego zdjecia :P expect it bejb :P Lowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo, ochłodziło się i jest miodnie! ahaha :D też musze druknąć to focisze :)

      Usuń
  2. kapitalny :) świetna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak mi słów ♥
    OBSERWUJĘ
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful page!!
    Love the colors and all the circles - and of course the background paper.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! Yes, the paper is amazing :D I guess any page will look great when made with it :)

      Usuń