20 stycznia 2014

hour by hour - january '14 edition


Hi there! I have to say I like challenges a lot so when Ulietta wrote me about making another edition of Hour by Hour photo challenge I immediately grabbed my phone cam and documented one day of my life :) I't wasn't easy though. Little life and rather monotonous day filled with work, work, work. There was even more of it during the day then I'm showing in the photos but these are the moments I chose to show you.

Hejka! Muszę wam przyznać, że bardzo lubię różne wyzwania, tak więc gdy Ulietta napisała do mnie z myślą o zrobieniu kolejnej edycji Hour by Hour, to ja w odpowiedzi natychmiast chwyciłam za telefon i udokumentowałam jeden dzień w zdjęciach, prawie godzina po godzinie. Nie było łatwo, bo styczeń to ciemny miesiąc poza tym mój dzień był raczej monotonny, praca, praca, praca. Było jej nawet więcej niż widać na zdjęciach ale nie chciałam już przynudzać, pokazuję więc tylko wybrane momenty :)













And now a surprise for you! If you want to play along with me >>here are the rules<< and the InLinkz to submit your entrances is just at the end of this post. You have time until the end of 26 jan to join in and after this I will publish some summary of this game. I'd be happy to see if someone will join me in the fun :) Thanks!


A teraz gratka dla Was! Jeśli chcecie zapraszam do wyzwania. Zasady są  >>tutaj<< zaś InLinkz do zgłaszania waszych postów zaraz na końcu tego wpisu :) Wyzwanie potrwa do końca 26 styczna, a na koniec pojawi się u mnie post podsumowujące zabawę. Będzie mi bardzo miło gdy ktoś podejmie się wyzwania :) Buziaki!

16 komentarzy:

  1. ależ super! ostatnio przegapiłam... :/ zaraz wpisze w kalendarz choć moje dni sa ostatnio dość nudne... :P
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Groszku :* było by mi strasznie miło, gdyby się udało! Nawet nudne dni moga fajnie wyjsć na fotach tak więc działaj kochana :D

      Usuń
  2. się wyżywasz twórczo :) bardzo się cieszę, że ruszyłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja daje mi motywacyjnego kopa do działania - lubie te moje studia :) Haha, oby udało się szybko powtórzyć wyzwanie ;)

      Usuń
  3. chętnie wezmę udział chociaż wyzwania, które składają się z więcej niż jednego zdjęcia jakoś mi nie wychodzą hahaha :D
    najlepsze jest zdjęcie ze śniegiem ahahah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak tak!!! Marysz dajesz rade!! nie musisz trzymać się stricte tych godzin :P Ja troszkę oszukiwałam bo innaczej nie dałabym rady. Ale uwierz mi nie ejst az tak trudno, zwłaszcza gdy ma sie aparat w telefonie :)

      Usuń
  4. Fajna zabawa - nigdy nie brałam udziału w czymś takim, ale zawsze może być ten pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madelain, będzie nam bardzo miło jeśli weźmiesz udział w zabawie, podlinkuj wtedy post ze swojego bloga do listy zgłoszeniowej :) powodzenia!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. eh nie zdążyłam, ale i tak zrobiłam posta oto on: http://wegrochy.blogspot.com/2014/01/hour-by-hour.html :) bardzo fajnie się przy tym bawiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I swietnie! Dziękujemy bardzo :)) nic sie nie stało ja tam nie widzę spóźnienia :P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. hehe, to musisz poczekac do nastepnej edycji. Aaaaalbo, zrobic foty bez wyzwania :P

      Usuń
  7. łot, przegapiłam? buuuu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anniko :) zabawa sie jeszcze odbedzie w przyszlosci wiec badz czujna i miej oczy szeroko otwarte :)

      Usuń