08 lipca 2012

Na upały… {for hot days…}

Lemoniada!

O tak, piję ją niemalże litrami. Jest bardzo prosta do zrobienia. W końcu wystarczy tylko cytryna, mięta, lód i woda mineralna ( w moim przypadku średnio gazowana). I dobrze widzicie, lemoniada jest bez cukru :) Drugą boską wersją jest lemoniada arbuzowa. Ma piękny pastelowy kolor, jest lekko słodkawa a dzięki cytrynie i mięcie świetnie gasi pragnienie i orzeźwia.

Lemonade!

Yep, I drink it a lot these days. It's so easy to make. All you need is some lemons, mint, ice and soda water. That's all no sugar added :) The second great discover I made is a watermelon lemonade. It has beautiful pastel color, is sweeter and thanks to lime and mint it refreshes you great!

No a całe to lemoniadowanie sprawiło, że aż chwyciłam za papiery i popełniłam pierwszego od dawna scrapa! Odrabiam liftonoszkowe zaległości. Razu pewnego miałyśmy do liftowania pracę Brises. Nie powiem, ale dziewczyny zabiły mi ćwieka tym LOsem. Długo nie wiedziałam jak to ugryźć w końcu chwyciłam maskę z SOD▲licious i reszta jakoś sama poszła. Spróbowałam też metody Lejdi, aby maski użyć jako stempla. Działa wyśmienicie! 


All this lemonade thing gave me a big kick for making some scrapbooking. This was the first scrap since a long time! I got behind the Liftonoszki schedule. There was a lift of Brises' work. To tell you the truth it was hard with this LO. It took me some time to figure out how to start this work. But when I grabbed the SODA▲licious  mask everything went better. I also tried Lejdi's method to use the mask as a stamp. It works perfect!


A wy jakie macie sposoby na te upały? Ja chwilami mam dosyć, ale przypominam sobie wtedy jak bardzo tęsknię za latem zimową porą i od razu jakoś mi lepiej :P

And you, how do you cope with this hot days? Sometimes it's too much for me, but then I try to remember how much I miss Summer during winter days and its all getting better instantly :P

20 komentarzy:

  1. super! kurcze, ciesze sie, ze jestes z powrotem Anti! :):) teraz juz tak bedzie prawda? piekne foty, nowe LOski :):):):) pieknie wybrnelas z tego liftu! I przypomnialas mi, ze musze odnalezc plyte z instalka do tabletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, postaram się przynajmniej :D Haha,, mi blog Elsie przypomniał, że warto odgrzebać tablet. Troche musiałam sie pomęczyć z instalkami i ni ejest do konca jak być powinno, ale już i tak jest świetnie :))

      Usuń
  2. To ja poproszę szklankę arbuzowej :) Pysznie wygląda Twoja lemoniada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo :)) Szklanka arbuzowej dla Ciebie :)

      Usuń
  3. ja to jednak lemoniady z cukrem. kwaśny smak muszę przełamywać jakimś innym :) ale te Twoje wyglądają taaaaaaak apetycznie, że chyba zaraz wpadnę :)

    LOsik nieziemski. te kolorrrrki! też nie wiedziałam jak tę pracę zliftować. i też stanęło na farbach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam Ci arbuzową, cukeir jest z owoców, dodaj mniej cytryny i proszę bardzo, słodkawa lemoniada :))

      Ja to bym ostatnio tylko farbami działała :D

      Usuń
  4. Od siebie polecę zimny napar z mięty :) Działa orzeźwiająco, a przy okazji to całkiem zdrowy napój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ciepłą parzoną miętę (świeżą czy suszoną), wszyscy się na mnie dziko patrzą gdy to popijam. Chętnie spróbuję na chłodno, zobaczymy czy cytryna też pasuje :)

      Usuń
  5. KOCHAM tego scrapiszona! I Twój powrót!
    Właśnie ostatnio w Lawendowym Domu widziałam arbuzową i mam na nią ogrrrromną ochotę!
    Cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :** Arbuzową polecam, mnie natchnął tymbark arbuzowy (dobry jak dla mnie tylko na zimno). Stwierdziłam, że czemu by nie zrobić lemoniady. Zaeksperymentowałam też z wodą mineralną lekko gazowaną bo lubie jak tak trochę w język poszczypie :)

      Usuń
  6. Wspaniały skrap :D a zdjęcia tak fantastyczne, że gdybym się nie opanowała, to na pewno lizałabym monitor xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam lemoniadę w wersji pierwszej :) muszę spróbować z arbuzem :) a skrap świetny! skąd tyle pomysłów???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam arbuzową, jest delikatnie słodka i przyjemna w smaku :) a pomysły? Ponad dwa miesiące nic twórczego nie robiłam, skumulowało sie to wszustko :)

      Usuń
  8. Yummy....Hot days are the best! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. smaczne..ja jeszcze dodaje nasiona bazylii :-) i plasterki ogorka swiezego..doskonaly detoks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, z ogórkiem jeszcze nie próbowałam trzebaby to zmienić.

      Usuń
  10. Scrap wyszedł bomba! Taki jasny i orzeźwiający :D

    OdpowiedzUsuń