09 lipca 2012

Wspomnienie wiosny {memory of spring}

Ale mam scrapową passę. zmajstrowałam już w sumie cztery czy pięć scrapów w przeciągu dwóch dni. Skończyły mi się fajne zdjęcia i teraz muszę biegać wywołać nowe. Jak na razie nadrabiam Liftonoszkowe zaległości, a trochę mi się tego nazbierało. Ale nie ma problemu, dam radę! Tak mnie łapska świerzbią do papierów, że wszystko jakby samo się lepi :) Dzisiaj mam dla was zwariowany lift Naomi Capps. To było szalone wyzwanie, wymagało ode mnie dużo odwagi, żeby poszaleć z mediami i coś wykombinować. Powstała praca bez papierów scrapbookingowych, z małym dodatkiem taśmy washi, i tej z SOD▲licuious. Z Sody jest też stempelek, a alfabet nie wiem skąd. Poza tym farby, kredki, suche pastele, cienkopis i dużo wiary w siebie, że coś z tego wyjdzie.


Oh, I am now in such a good mood for scrapbooking. During the last two days I made around 4-5 scraps. Unfortunately I run out of nice photos and now I have to go print some new ones. As for now I'm catching up with Liftonoszki DT, as I missed a lot during my absence. But it's not a problem, I just can't sit still, I have to create! Today I have a wild lift of Naomi's Capps work for you. It was a crazy challenge for me, as I was a little bit to scared of all this mixed media I could use. Finally this work has no scrapbooking paper in it. Only some washi and SOD▲licious tapes (and their stamp). I don't know where's the alphabet from. The rest are watercolors, dry pastels, color pencils, fine liner and a lot of enthusiasm! I hope you like it!

16 komentarzy:

  1. Anti, cudownie! Kolory piękne, całość lekka, świeża, optymistyczna, aż mi się skrapować zachciało (a co tam, poskrapuję, może prace na zamówienia zrobią się same? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Dziękuję Ci bardzo. Trzymam kciuki, żeby zamówienie zrobiło się szybciej i byś miała czas na scrapowanie, może z resztek po zamówieniu?

      Usuń
  2. Genialnie go zliftowałaś!
    Jestem zakochana w tych kółkach w Twoim wykonaniu!
    CUUuuudnie! I zdjęcie jest mega!

    Ps. Przez przypadek usunęłam komentarze na moim blogu m.in. Twoje dotyczące mojego artykuły,
    ale dziękuję za ciepłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Noom :*

      Może da sie jeszcze cos cofnąć z tymi komentarzami? :)

      Usuń
  3. przepiekny scrap!!! tak malo elementow scrapowych a tak pieknie wyszedl! super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. czadzior. jak ja się cieszę, że już się obroniłaś i będziemy teraz oglądać, oglądać i oglądać. teraz kurde pora na mnie obroną :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 100% mojego wsparćia i amerykańskiego kopa w dupę abyś szła z tą mgr do przodu!

      Usuń
    2. ja się pod Lejdi podpiszę- też się cieszę, że jest Cię więcej!! :D cudnaaaa praca, uwielbiam te kolory!! Biegiem po zdjęcia i więcej chcemy, więcej!

      Usuń
  5. Czuć w niej wiosnę i bąbelki!

    OdpowiedzUsuń