31 lipca 2012

torba plażowa {beach bag}

W Piaskownicy od dzisiaj czeka na was nowe wyzwanie z projektu 12/12. Tym razem inspiracją jest piosenka i chociaż mowa w niej głównie o rzekach, jeziorach, lasach i górach to mnie ona zainspirowała do stworzenia torby na plażę. Torba jest już sprawdzona w boju. Jej krój jest banalnie prosty, jest ogromna i dwie płaskie kieszenie na jakieś drobne rzeczy. W środku są jeszcze paski trzymające butelki z wodą. Jest świetna i mieści cały plażowy kram, no może bez parawanu :)


There's a new 12/12 challenge awaiting you in Art-Piaskownica. This time it's a song and although it's about rivers, lakes, mountains and forests it inspired me to sew a beach bag. It's already tested in a field and it's great. It was very easy to sew, it's huge and has two pockets for small things. Inside there are two straps holding bottles with water. The bag is just great and holds all of the beach stuff, maybe with exception of wind screen :)


Na zakończenie mam dla was panoramę z ostatnim zachodem słońca. Puszczaliśmy z P lampiony szczęścia, po czym z plaży wygoniła nas burza. Po wakacjach zostały już tylko wspomnienia, i trochę piasku tu i ówdzie, który wciąż wytrzepuje z rzeczy. No i zdjęcia, ale nie jest ich za wiele, jednak na pewno jest z czym popracować w scrapach :)

To end the post I have a sunset panorama for you, from our last day of holidays. We flied the wish lanterns together with P. and then suddenly a storm forced us to leave the beach. Now I have only memories from this Summer time and some sand here and there that I'm trying to get rid of. And ofcourse photos, not so many of them, but enough to create some scraps :)

17 komentarzy:

  1. dlaczego Ty umiesz taką torbę uszyć, a ja nie? to wielka dziejowa niesprawiedliwość. w ogóle czemu Ty tyle rzeczy umiesz???????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D rozwalasz mnie :P Ta torba jest banalna. Metr materiału z Ikea, duży kawał się odcina i zszywa prostokąt, tam gdzie dno zszywa się boki po skosie w stosunku do dna, przewija, doszywa pasy materiału i kieszeń i koniec :) Właściwie to trzeba tylko umieć szyć prosto do przodu, nic więcej :)

      a umiem nie wiem skąd, patrzyłam jak babcia szyje, i ona mi dała kiedyś coś uszyć. A poza tym to zakładam zazwyczaj, że to w sumie nie jest takie trudne i musi się udać :P

      Usuń
    2. nie umiem szyć prosto, nie umiem nawlec maszyny, a jak przeczytałam ten opis to mi się skojarzył z wałkowaną ostatnio książką do stylistyki. niby to takie proste, a nic nie kumam :D

      chlip

      Usuń
    3. Eee, nie jest tak źle, trzeba to tylko z 3 razy powtórzyć, ja jak dostałam maszynę to w instrukcji też się zgubiłam, dopiero jakoś to wymyśliłam metodą prób i błędów :)

      Usuń
    4. slinie sie do tej torby! anti nie obrazisz sie jak ja sobie taka tez no wiesz??:D:D boska! w ogole bylam u nas w ikei, tam nie ma takiego fajnego materialu, Twoj jest swietny!:):)

      Usuń
    5. Kasia, nie ma problemu :P Przepis jak chcesz dokładniejszy to podeśle. Co do materiału, to nie wiem czy jest nadal dostępny, czy to jakaś kolekcja letnia czy nie. Jedyne co wiem, to, że na taka torbę potrzeba mocnego płóciennego materiału, ten jest coś a'la na leżaki :)

      Usuń
  2. Torba jest świetna! Rozmarzyłam się, że uszyję sobie podobną z tysiącem kieszeni na łopatki, grabki i foremki do piasku:) ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Polecam, zwłaszcza kieszenie są fajne, no i rozmiar, tak żeby wszystko było w jednym miejscu. Co prawda trzeba mieć wtedy odważnego tragarza w rodzinie ale lepsze to niż 5 drobnych pakunków.

      Usuń
  3. przefantastyczna po prostu! cholernie mi się podoba :D
    po 'banalnym' opisie jak ją zrobić, utwierdziłam się w przekonaniu, że szycie jest dla mnie za bardzo skomplikowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, to jest na prawdę proste. Maszyna niemalże sama szyje do przodu i prosto, trzeba tylko materiał podsuwać :)

      Usuń
  4. Och, jaka wielka! :D a z łopatką wygląda uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nom, różowa łopatka to był hit tego sezonu :)

      Usuń
  5. o żesz, przefantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. no Anti torba jest mega :D idealnie dobralas material do plazowej torby no prezentuje sie cudnie!! moglas jeszcze wnetrze pokazac a nie tylko opisac;p bardzo interesuja mnie te paski na butelki w srodku :D cuuudooo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) A paski na butelki to są takie prowizoryczne, pas materiału zgięty na pół i wszyty w bok torby, taka pętla obejmująca butelkę, coby się nie majtała po torbie. Nawet nie ma co pokazywać, bo materiał obstrzępiony w środku, bo szyłam na ostatnią chwilę, przed wyjazdem

      Usuń
  7. świetna torba :) taka wakacyjno-plażowa :)

    OdpowiedzUsuń