08 lipca 2014

PL week 4 for Gossamer Blue

Witajcie! W ramach nadrabiania znów wpadam do Was z nadprogramową stroną PL. Mam nadzieję, że nie zanudzam. Sama mam trochę ochoty porobić coś innego ale to dopiero jak uporam się z innymi rzeczami. Tym czasem zapraszam do oglądania. Tydzień czwarty znów powstał przy użyciu kitów Gossamer Blue - tym razem skupiłam się na ich jasnej słonecznej stronie - świetnie się wpisują w upalny czerwcowy tydzień. Tydzień pełen emocji. Mało zdjęć ale wydarzeń dużo, stąd też kieszonki z kalki kryjące bilety i karnety :)

materials: Becky Higgins page protectors; Gossamer Blue July kits; 

Hello! I'm still catching up with my PL, so heres another page, I hope you're not bored. To tell you the truth I'd like to do something else but first I have to finish some other projects of mine. In the meantime have a look at week 4. For its making I used again July Gossamer Blue kits, focusing on their bright and sunny side - they fit perfectly the hot June week. That week was very busy and rich in events but quite poor in photos - thus I made the vellum pockets to hide different memorabilia :)

Moje ulubione detale: / My favorite details:



Duża kieszkonka na bilet i opaskę z koncertu Black Sabbath :)
Big pocket for ticket and bracelet from Black Sabbath show :)

Mniejsza na karnet z Foto Festiwalu na który bilety wygrałam kiedyś tam. Ledwo udało mi się nań dotrzeć.
Smaller one for tickets I won to the Photo Festival. I barely managed to see the exhibitions.

I jeszcze jedna skrytka ze zdjęciem prototypu mojej sukienki, o której losach wspomnę kiedy indziej :)
And last bat not the least a little hiding for a photo of me in a dress I was sewing. I'll tell you about it some other time :)

I to by było na tyle :) Buziaki!
And that'll be all :) Kissess!

8 komentarzy:

  1. osssom! :) a mi się najbardziej usmiecha na ten bilet :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z kieszonkami! i fajowy PL :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo mamo, sukienka!!!! <3 od zawsze podobały mi się takie tiulowe (?) z wieloma warstwami! Bomba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, tylko na sam koniec sukienka się pękła i wcale jej nie założyłam :/ musze ja na spódnice przerobić…

      Usuń
  4. Woooow! Mogę skopiować ten pomysł z kalką? :D Ekstra to wygląda :D Szkoda że z sukienką nie wyszło :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Ja już go dawno temu stosowałam, a pierwsza w tym nie byłam :)

      Usuń