24 lipca 2014

PL week 7

Dzisiaj będzie troszkę inny wpis PLowy. Ostatnimi czasy, nie robię aż tylu zdjęć aby wypełniać podwójne wpisy w albumie - robię głównie pojedyncze i tu rodzi się czasem problem. Co jeśli parzystość stron nie pasuje, mam dużo zdjęć a mało miejsca? Na taki dylemat natknęłam się robiąc tydzień 7. Miałam dużo zdjęć z Wrocławia i trudno było rezygnować z nich, dlatego też pokusiłam się o tzw "insert". Co prawda nie mam do niego oryginalnych koszulek, wykorzystałam więc pozostałości po grudniowniku. Przebiłam nowe dziurki i ot, mogłam dodać kolejne duże zdjęcia i dużo journallingu :)


Today my PL spread will look a little bit different. Lately I'm not used to taking lots of photos and what I have is just enough for one page spread - but sumetimes this might be problematic. What if I have tons of photos but I, cannot make a double spread? I encountered this problem while making week 7. I had lots of photos from Wroclaw weekend trip, and only one page free. That's when inserts come in handy :) I didn't have the original ones so I used old stuff from my December Daily album - I just needed to make new holes and voilà!

Insert ze zdjęciami od Magdy :):


i detale/ and some details:






Co myślicie o takim rozwiązaniu?
Ja miałam trochę wątpliwości jak to będzie wyglądać w albumie, ale powiem wam, że jestem zadowolona z efektu i już kombinuję co dalej. Taki insert jest fajny np by opisać cały wyjątkowy dzień gdy robi się dużo zdjęć, albo umieścić więcej fotek z urlopu :)

And what do you think of this solution?
I hesitated a little bit because I had no idea how it would look in the album, but now I really like the idea. It's perfect when you want to focus on one special day for example, the day you took tons of photos, or to document a trip somewhere and show more pictures. I'll definitely be back to this insert thing :)


6 komentarzy:

  1. fajny taki insert :D ahh i te twoje zdjęcia, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni ewszytskie moje :P część od Magdy i Miry pochodzi :))

      Usuń
  2. czasami i mi by się taki insert przydał :)
    cudna strona! uwielbiam te wszystkie detale!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful spread! I love how light and airy your PL is :)

    OdpowiedzUsuń