08 stycznia 2011

W nowym roku

Poganiana przez moje sumienie a.k.a. Jasz przerywam na chwile siedzenie nad moją be-ze-na-dziejną pracą dyplomową i witam Was serdelecznie (z niejakim poślizgiem) w nowym roku! Mam nadzieję, że przejście między 2010 a 2011 było gładkie i nie przysporzyło problemów. Postanowienia zrobione bądź nie, ale tak czy siak ten rok będzie dobry! Ja tak mówię i już :P

A o to przed wami drobiazg przygotowany ze skrawków, śmietków, guzika i szklanych perełek specjalnie na powitanie Nowego Roku. Robiony jak zwykle na ostatnią chwilę. Zdjęcie buro nijakie bo ciemno, w domu burdel panuje niesamowity a ja tylko siedzę i ślęczę nad setnym już artykułem do przeczytania. Ale, ale! Dosyć marudzenia! Oto cuś:


I to na tyle więcej nie będzie. Serioserio Jasz :* Dopóki się nie obronię (czytaj połowa lutego) nie tykam się craftu :( Ale potem? Ojj :)))) spodziewajcie się jakiś zmian na blogu, napływu mojej twórczości, zdjęć. Mam trochę postanowień noworocznych związanych z moimi przejawami ar(u)tyzmu i mam nadzieję, że dam radę wszystkiemu podołać. A teraz won z powrotem do pracy!

Trzymajcie się Wszystkie (no jeśli chłopy tu też wpadają to Wszyscy) ciepluchno, nie dawajcie się burości! (pamiętajcie dni robią się już coraz dłuższe!) 
papap
:*

19 komentarzy:

  1. I jak tu Cię nie kochać? No jak? ahahaha

    Moja droga! Daję Ci zatem czas do połowy lutego (ale tej krótszej ahahah). Więc głowy Twej zaprzątać nie będę :D
    Jużem jest usatysfakcjonowana tymże postem! ♥

    Broszka(?) pierwsza klasa! Musiałaś wyglądać zabójczo yhyhyhy
    ściskam!
    (do lutego si jaaaaaaaaaaaaaaa i trzymam kciukosy) :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaa :D dzieki CI wielkie za łaske o JAsz bosa :* :DD

    To je naszyjnik, z powiedzmy, no broszką :D
    (dzięks :*)

    OdpowiedzUsuń
  3. demyt miałam napisać, że naszyjnik! ale jakoś w ostatniej chwili na broszęęę się zdecydowałam! hahaha
    znaj me dobre serce 8)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńko!!!! już widzę w wersji łajt :P nooo może ecru :]
    to bron się jak najszybciej i działaj :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale łaaaddddneeee :) Zgapię i zrobię podobną :P
    Ja miałam poślizg pół roku z moją pracą dyplomową :) A jak już doszło do zdawania, to komisji nawet nie chciało się mnie słuchać - miało być 20 minut na prezentacje, a mój promotor z tekstem "to co? w 5 minut się Pani wyrobi i po sprawie?". No i się wyrobiłam :) Ach te wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasz haha :D :* można to nazwać perłami z broszką :P

    Anitka! Też to tak widziałam, ale "kreacja" była cała czarna, więc romantyczne bizu odpadało. Ale jak nazbieram śmieci na nową to może zrobię biało/ecru :)

    ja.majka - no zgapiaj, ale powiedz od kogo pomysl zabierasz. Co sie pracy i obrony tyczy, nas biorą potwornie na serio, bo jesteśmy pierwszym rocznikiem w nowym dwustopniowym systemie... lekko nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. szybko zrobiony ale bardzo ładny i też Noworocznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja zdradzę wszystkim - ONA DZISIAJ MA URODZINY! :D
    Wszystkiego dobrego! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. haha Goś, downie dziękuje :* ale tu już nikt nie zagląda :P

    OdpowiedzUsuń
  10. o w pytę o_O
    i NIC nic nie mówiłaś?!!!!!!

    foch...

    Ja do dat w ogóle nie mam pamięci, a do takich których kompletnie nie znam ahahaa to już w ogóle! Sto lat maszkaro cudna!!!
    Niechaj twórczość Cię nie opuszcza! (wena się znaczy)
    i chooo na piwo :D (oranżadę się znaczy...)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaszka :*** dzięki dziołcho :D powiem CI szczerze, że niespodziewane spóźnione życzenia są jeszcze lepsze od spodziewanych w dniu urodzin :D wena jest ze mną i dusi się pod nawałem pracy i nauki, ale jeszcze chwila jeszcze chwila i wybuchnie :D zresztą sama zobaczysz :PPP a piwo, znaczy oranżadę, to ja bardzo chętnie poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. yhhyhyhy no ja myślę! a już takie bez ładu i składu to w ogóle wypas! ahaha :*:*
    Ja serio się lękam z czym Ty po tej sesji wyskoczysz o_O
    No to na dżandżarade jesteśmy umówione :D
    buziol :*

    OdpowiedzUsuń
  13. No to teraz możesz zabrać się za szycie, malowanie, zdobienie, projektowanie, rysowanie, wycinanie, klejenie, szydełkowanie, kolażowanie, tworzenie, dzierganie, filcowanie i spanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Goś - spanie wybrałam jako pierwsze :P:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie żebym coś mówiła... ale jakoś tak powrót miał być? a tu migi wymigi! a fe!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  16. no erm... bedzie post dzisiaj :D obiecuje :PP

    OdpowiedzUsuń