05 października 2011

Chcieć to móc

Dzisiejsze wydanie journalowe to rozważanie pomiędzy tym co chcę a tym co potrzebuję. Między tymi dwoma terminami jest jakaś linia ale dla mnie często  pokrywają się one ze sobą. Ale dzisiaj postarałam się je rozdzielić.


Journal Prompt 15:  Needs and Wants.  What are some things that you need right now?  What are some things that you want right now?  Sometimes these two things are hard to discern right?  

Podpowiedź (15) osiemnasta: Potrzeby i zachcianki. Czego teraz potrzebujesz? Czego teraz chcesz?  Czasami trudno jest określić te dwie rzeczy.


Trochę postarałam się rozróżnić moją formę, zaszaleć. Nadal jest sztywno no ale zawsze warto próbować uczyć się nowe rzeczy :)

A teraz lecę spać!

dobranoc
Antilight

2 komentarze:

  1. a mnie sie podoba ze ciagniesz ten art journal w podobny 'prostym' stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysza - dzięki, to dużo znaczy :) po woli zaczynam czuć w którym kierunku iść.

    OdpowiedzUsuń