02 czerwca 2012

And the winner is…

No tak, z lekkim opóźnieniem ale jest: ogłoszenie wyników mojego candy.


EVI - serdecznie gratuluję :)) Proszę zgłoś się do mnie na maila  po szczegóły.

✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ 

Ale, ale to nie koniec zwycięzców na dzisiaj. Na drugą część konkursu zgłosiły się tylko dwie osóbki - smutek, smutek - i bardzo, bardzo im za to dziękuję :**

Niezależna komisja postanowiła wyróżnić pierwszym miejscem AGI i jej kartkę. Gratuluje kochana. 

Ale, żeby było bardziej urodzinowo, uroczy lampion Elphame też zostaje wyróżniony, więc i do Ciebie poleci coś słodkiego :)

Zgłaszajcie się do mnie na maila dziewczyny :*

✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ 

Dziękuję Wam jeszcze raz za udział w zabawie :) Następne rozdawnictwo zapewne za rok, bo jakoś mi to kiepsko wszystko wychodzi. Ciągle się tylko opóźniam :P A teraz zmykam do pisania mgr. 

buziaki

7 komentarzy:

  1. he he no prosze :) dzięki za wyróżnienie :):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma za co, zgłaszaj się mailowo, bo dla Ciebie też coś mam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczęściary a Tobie dziękuję za ciekawe Candy.
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  4. jaaaacie dzieki Antiś:*:*:* :D i gratulacje dla Evi! aaaale się cieszę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziękuje- pomorskie GÓRĄ ( Zukowo i Reda- the winners)

    Tak chciałam zrobić prace urodzinową dla Ciebie, i zbierałam się, zbierałam, aż się spóźniłam. Pochłonęły mnie ostatnio spotkania , które przygotowuje dla mojej art-grupy, poza tym praca i domowe obowiązki... i już czerwiec nastapił...Masakra jak ten czas goni.
    Powodzenia w tworzeniu pracy mgr.

    OdpowiedzUsuń