22 czerwca 2012

Master's


Rysunek bardzo satyryczny, błędy specjalnie. Opisuje moją rozpacz związaną z pisaniem pracy magisterskiej. Promotor kazał pisać do bólu aż się uda. Mam połowę pracy i 3 dni na napisanie drugiej połowy. Bomba nie? No ale co ma być to będzie :) A jak się uda to hulaj dusza piekła nie ma! Serio.

No a teraz spadam do pisania.

PS.
Na jakieś 80% pojawię się na zlocie w Warszawie. Miło by było kogoś poznać i nie zostać tam samotną. Jestem z gatunku nieśmiałych, panicznie bojących się tłumów obcych i "obcych" osób, więc podchodzić do mnie delikatnie, ale bez kija - nie gryzę :)


10 komentarzy:

  1. Ja na dwa dni przed terminem złożenia projektu miałam wszystko w rozsypce! Dwa dni i noce z 2 godzinami snu na dobę i się udało! <--- To tak w ramach pocieszenia ;D A na zlocie niestety nie będę, bo małż pracuje i nie ma kto zostać z dziećmi ;( a chętnie bym Cię poznała, bo wcale się Ciebie nie boje :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha dzięki, pocieszasz mnie 3 dni, w sumie już teraz dwa :D Do boju więc :)

      Usuń
  2. trzymam kciuki. rysunek cudooowny! kocham 'anymoar' :D

    ja się piszę na podchodzenie do Ciebie. podobnie mam z nieśmiałością, więc najwyżej postoimy i w nerwach popatrzymy się na siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też będę!! lejdi, może znak rozpoznawczy - szalik biało-czerwony? ahahahah :*
      mam nadzieję was spotkać!!!

      Usuń
    2. jej tak tak tak! Bardzo, muchos chętnie! Ja nie mam pojęcia jaki znak rozpoznawczy sobie zrobić :D Nie mam czasu na identyfikator nawet :P Ja w ogóle nie wiem jak to się na takich zlotach robi :D

      Usuń
    3. nie martw się, ja w swoim krótkim scrapowym żywocie byłam na dwóch.. :) znajdziesz mnie gdzieś przy stoisku ILS na pewno :) ale fajnie! powodzenia w pisaniu, trzymam kciuki za lekkie pióro! :)

      Usuń
  3. powodzenia!!! napiszesz i będzie z głowy!

    co do zlotu, ja też podobno będę.. i też jestem nieśmiała i do tego w pierwszym kontakcie koszmarnie małomówna.. jak Ci nie przeszkadza, to możemy razem walczyć z tłumem!!

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha ja tez na 80% jade - ja sie troche boje tego ze bede jechac w ta i w ta strone sama.. boje sie ze sie zgubie hahaa:D ale jak bedziesz miec identyfikator to na pewno podejde:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha, Marysz skąd ja to znam :D Ale damy radę. Nie wiem czy będę miała identyfikator jakikolwiek, bo nie mam na nic czasu :P

      Usuń
  5. POwodzenia
    Czasami taka presja mobilizuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń