02 września 2015

PL week 6 & 7 with Gossamer Blue

No to mamy wrzesień. Po latach jakie każdy z nas spędził przy szkolnej ławce gdzieś tam w głębi oznacza to koniec wakacji - tak przynajmniej jest dla mnie. Powoli czas zacząć myśleć o jesieni, przygotowywać się na nowy sezon i łapać ostatnie wakacyjne wspomnienia. Tegoroczne lato było upalne, a my postaraliśmy się wykorzystać je jak najlepiej i śmiem twierdzić, że było to jedno z najprzyjemniejszych lat od kilku sezonów. Początek września oznacza też nowe kity od Gossamer Blue, które po wakacyjnych wojażach miałam przyjemność rozpakować dopiero w weekend. Wydrukowałam zdjęcia, wyjęłam koszulki i w rytm playlisty ze Spotify uzupełniłam kolejne tygodnie w albumie.

materials: Gossamer Blue September kits

So it's September. For most of us who spent their childhood behind a school desk this probably means the end of Summer Holidays - at least it does for me. Slowly I start to think about transitioning into a new season. I'm catching last memories from Summer. This year it was super hot, but this didn't stop us for spending it well. I can even risk the statement that it was one of the best Summers in some time. The beginning of September mean also that new Gossamer Blue kits are out. Because of holidays I was only able to play with them this weekend, so I printed the pictures, took out the page protectors and filled in new weeks in our album.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz