03 czerwca 2016

PL week 43 with Gossamer Blue

Hej kochani! Czas nadrobić zaległości albumowe :) na biurku czekają na mnie jeszcze dwie rozgrzebane rozkładówki, a tym czasem przejdę do tego co już gotowe i udokumentowane. Ten wpis jest z połowy kwietnia (a mamy już czerwiec!) i jest takim totalnym eksperymentem stylowym. W czerwcowych zestawach od Gossamer Blue znalazło się tym razem sporo czarno białych, kontrastowych kart. Takie coś to zazwyczaj nie moja bajka, ale jak je tak przebierałam szykując się do robienia stron pomyślałam "a co tam, raz kozie śmierć - trzeba wychodzić poza swoje strefy komfortu". I tak powstał ten mocno kontrastowy i graficzny wpis.

materials:  June 2016 Gossamer Blue kits;

Nie powiem, trochę się martwiłam czy podołam rzuconemu sobie wyzwaniu. Jednolity czarny, paski i tylko trochę kolorów - czy to się może udać? No chyba jakoś się udało :) I tak oto początki wiosny, malowanie mieszkania i pierwsze lody zamiast tonąć w pastelach czy zieleniach oprawiłam w black & white. Co o tym sądzicie? Lubicie stawiać sobie albumowe wyzwania, czy wolicie pozostać w wygodnej strefie komfortu?



Malując numer tygodnia oczywiście musiałam się kopnąć… 23 zamiast 43…




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz