06 maja 2012

at the work desk

No to wracam powoli. Nie jest łatwo po tak długiej przerwie. Nie bardzo wiem od czego zacząć. Na zachętę więc sprawiłam sobie mały Ecolinowy prezent z myślą o przyszłych scrapowych chlapańcach. Ze skrapami jest jednak krucho, coś tam powstaje ale jestem z tego bardzo niezadowolona więc niczego nie pokażę. Za to zdołałam zmalować drobiazg.


So I'm coming back slowly. It's not so easy after a long break and I don't have an idea where to start from. So to encourage some creativity I've made myself a small present and bought some Ecolines. I wanted to use them on LOses but without success. I've made something but I'm so upset with it that you want see the results. But the good news is I put these paints into a better use.


Cytat stworzyłam z zamiarem oprawienia w antyramę. Nie jest duży i myślę, że świetnie spisałby się jako część nagrody w candy. Co o tym sądzicie, czy ktoś by chciał go przygarnąć?

I'm thinking of framing this picture. It's not a big one and I guess it could be a good prize in my candy. What do you think about that? Is there anyone who would like to have it?

21 komentarzy:

  1. kazdy chcialby przygarnac! jest piekny!!!
    zachwycam sie ecolinowymi tworami a wciaz nie wiem o co w tym plynie chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* ja też nie wiem, kupiłam z ciekawości, ot akwarela tylko, że w płynie, łatwiej nakładać jednolity intensywny kolor niż taką z kostki.

      Usuń
    2. ooo to skoro takie zageszczone to bardzo ale to bardzo przydalaby mi sie biala bo strasznie szybko leci mi biala kostka :) moze gdzies dorwe u siebie;d

      Usuń
    3. biała jest OK, mam ja, ale mimo ze jest powiedziane iz to farba kryjaca to nie kryje do konca.

      Usuń
    4. no i co nawet w plastycznym w dabrowie nie ma ecolinek :(

      Usuń
  2. chciałby! jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczniasty napis.
    a jeśli nie wiesz, od czego zacząć, to liftonoszki tęsknią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięksy :D wieeem ja też :D tylko w weekend jak już miałam czas to punkt ksero gdzie drukuje zdjęcia zamkneli i zostałam bez niczego :< Dzisiaj ide drukować i działam :)

      Usuń
  4. cudny! uwielbiam Twoje malunki -zresztą wiesz :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje rysunki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest :D pewnie, że nikt nie pogardzi takim świetnym malunkiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. cuuuudny! Ja bym go chętnie przygarnęła:D super pomysł z dodaniem go do candy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny jest :) Już sobie go wyobrażam w antyramie :) Też mnie ciągnie czasem do cytatów, ale jakoś sie obawiam, że nie podołam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) w sumie to nic trudnego, a jest bardzo przyjemne i nawet efektowne :)

    OdpowiedzUsuń