23 maja 2012

pink and grey

W życiu bym nie uwierzyła, że polubię pewne kolory. Do zeszłego roku nie nosiłam w ogóle niebieskiego (nie licząc jeansów, ale to nie niebieski tylko jeansowy). W tym roku wierzcie lub nie polubiłam róż. No co się ze mną dzieje? Starzeję się czy co? Połączenie różu i szarości postanowiłam wykorzystać w ramach Liftonoszkowania. Dziewczyny rzuciły na warsztat ten świetny scrap Mony. Ja poradziłam sobie z nim tak.

I still can't believe that I'm able to wear certain colors. Till last year I haven't worn any blue (except from jeans pants, but this is not blue, it's jeans, right?). This year, believe me or not, I started wearing pink. What's happening to me? Am I growing older or what? I decided to use the combination of pink and grey in new Liftonoszki challenge. Girls choose a great LO by Mona for lifting. This is what I've done.



Co więcej okazuje się że połączenie różu i szarości to dosyć modny zestaw kolorystyczny tego lata. Modne są też papiery ILS (tutaj szary papier z kolekcji let it go), a także dodatki z SOD▲licious (jasno różowa neon taśma i zdjęcie). Dlatego też scrapa zgłosiłam do ILSowego wyzwania moda/trendy.

What's more it happens that pink and grey scheme is trendy this summer. As well as ILS papers are (grey paper from their new collection let it go) and things from SOD▲licious (pale neon-pink tape and photo). Because all of that I put this LO in ILS challange fashion/trends.



Na koniec mam dla was zdjęcie w różowo-szarych klimatach. Mój luby sprawił mi dzisiaj piękną niespodziankę kupując aż cztery pęczki konwalii. Po prostu musiałam to uwiecznić, są piękne i co chwila na nie spoglądam z uśmiechem :)

And for the end I have pink-grey photo for you. My beloved made me a lovely surprise today buying me four (!) bundles of lilies of the valley. I just had to made a photo, they're so beautiful and I look at them constantly smiling :)


Macie jakieś ulubione zestawienia kolorystyczne? Dajecie się porwać trendom? Ja lubię czasem wiedzieć co w modzie piszczy, a różowo-szare połączenie bardzo przypadło mi do gustu i myślę, że jeszcze coś powstanie w tej kolorystyce. Tymczasem buziaki, trzymajcie się :*

Do you have any favorite color combinations? Do you like to go with the flow of trends? I personally like to know what happens in fashion and I actually like the trendy pink-grey combination. I think that these two colors will be featured again some time on my blog. 

22 komentarze:

  1. najukochańsze połączenie!!!
    Cudowny scrap, kolory i zdjecie!!!
    Jeny! jaka ty chuda jesteś!! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noomiś dzięksy :D rzeczywiście na tym zdjęciu wygląda, że jestem chuda, ale uwierz mi jestem normalna :P łapki mam tylko lekko patykowate, a pozatym przytyłam :D

      Usuń
  2. bosko Anti!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuuudowny scrap! A jeśli chodzi o połączenia kolorystyczne - na lato najbardziej lubię "morski dizajn", więc granaty, czerwienie i biele. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* Morski dizajn też jest bardzo fajny :)

      Usuń
  4. ja Cię bardzo proszę, Ty nie mów, że sympatyzowanie z różem to oznaka starzenia. ja sobie wypraszam! szaro-różowe połączenie jest przepiękne, zarówno na skrapie, jak i w Twoim zestawie ciuchowym. ciekawa jestem całości tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahahaha :D Oki :D nie bede, po prostu tak jakoś mnie naszło, bo kiedyś oprotestowywałam ten kolor strasznie, nie chcąc mieć go w ogóle w swoim otoczeniu, a teraz proszę: różowa spódnica, amarantowy sweter i buty. No dziwnie się z tym jakoś poczułam :D

      Usuń
  5. cudny scrap! też lubię ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lowe skrapa, Lowe foto i Lowe Ciebie bo dostałam dzisiaj '15 rzeczy'! Są super, bardzo natychające! A prezent od Ciebie to mnie na kolana powalił! :D DZIĘĘĘĘKUUUJĘĘĘĘ KOCHANA!!!! Dzisiaj przysiądę do skrapiszcza:D A moje ulubione zestawienie kolorystyczne to ostatnio turkus+fiolet+amarant i jeszcze ewentualnie seledyn:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha dziękuję :* I nie za ma co :) Tak wybierałam trochę na przekór tobie te 15 rzeczy bo jestem ciekawa jak pokonasz romantyczny styl dodatków :D

      a co do turkusu, lubię go i miętę też ale niestety wyglądam w tych kolorach jak trup, więc nie wprowadziłam ich do szafy.

      Usuń
  7. Anti śliczny scrap! zachwyconam :)
    ja sobie ostatnio kupiłam takie bladoróżowe spodnie.. hmm.. odniosłam do sklepu następnego dnia :D
    ale za to kocham się w pastelowych błękitach, miętach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci :* Ojj pastele też lubie, ale za dużo ich i wyglądam mdło. A mięta mimo, że piękna to wypadam w niej trupio niestety.

      Usuń
    2. ja również pastele i uwielbianą musztardę mogę tylko oglądać. mogę to nosić tylko, gdy wracam z wakacji na plaży, a to jednak zdarza się dość rzadko

      Usuń
    3. o ja musztarde jeszce moge zalozyc, ale nie za duzo :)

      Usuń
  8. uwielbiam tą pracę! faktycznie jest bardzo modna ^^
    A kolory miodzio. Może to jest tak jak ze smakiem, podobno co 7 lat zmienia się nam smak, kiedyś nie lubiłam pomidorowej albo pietruszki w rosole, a teraz to ulubione smaki :D więc może tak samo jest z kolorami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, coś w tym jest wiesz? Na koniec gimnazjum powiedziałam jak Ford, że mogę mieć każdy kolor ubrania byle to był czarny. Moje stare ja pewnie się teraz w przysłowiowym grobie przewraca widząc co noszę, lubię i jakiej muzyki słucham :D

      Usuń
  9. anti!! geniuszu! praca wspaniala!!! zestawienie kolorystyczne nieziemskie (a tez jakos nie szaleje za rozem) i zazdroszcze konwalii.. ja nigdy tych pieknosci nie dostalam;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam to zestawienie kolorów, ale na scrapie jeszcze bardziej zyskuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Scrap w pytunię!
    Ja też czasem się zastanawiam jak to się dzieje, że przekonuję się do niektórych kolorów czy też wzorów.
    Jakby mi ktoś kiedyś powiedział, że będę śmigać w kwiatuszkowej sukienusi to bym chyba miała zejście 8)
    a teraz pff proszszsz bardzo :P

    OdpowiedzUsuń