19 października 2012

Jak jest? {How is it?} LO

Tak jak zapowiadałam w piątek mam dla was pracę wykonaną według mapki ze ScrapMap. Musze przyznać, że dziewczyny tworzą świetne szkice. Są one proste i dają duże pole do manewru, strasznie to lubię :) 


As I mentioned yesterday on this Friday I have a new work done for the sketch-map for ScrapMap. I have to say that I love maps that girls have to propose. They are simple and give you a lot of space for freestyling :)




Praca uwierzcie mi, wygląda lepiej w rzeczywistości niż na zdjęciu. Dodatkowo tło jest posprejowane złotą farbą przy użyciu szablonu SOD▲licious. Niestety nie poradziłam sobie ze zrobieniem dobrej fotki, ale mam nadzieję, że raz mi to wybaczycie :P


Please believe me when I say that this work looks much better in real life than on these photos. What's more the leters in the background are made with a golden spray-paint and SOD▲licious stencil. I hope you will forgive me the quality of todeys photos this one time :P



A już jutro… jutro już Craft Show w Krakowie! Nie mogę się doczekać!! Do zobaczenia na miejscu!


6 komentarzy:

  1. pełna bajerka. i jeszcze jak wyczaiłam, że faktycznie jest złoto to już w ogóle szał. no i próbniczek farb :)))))

    nadal mi smutno z powodu Krakowa, ale czekam niecierpliwie na nasz zlot za tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*** brakowało nam Cię Lejdiszon, next tajm ju mast bi der!

      Usuń
  2. Kolory to po prostu kwintesencja złotej jesieni, pięęęękny skrap!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten scrapisz jest cudowny! Okropnie podobają się mi te tekturkowe kropeczki! ;) Cudo!

    OdpowiedzUsuń