13 czerwca 2013

project life - week 3

Hej hej :) Zastanawiam się właśnie czy czwartki nie staną się stałym terminem na PL. Tydzień pierwszy machnęłam jeszcze w niedzielę, ale z dwoma pozostałymi troszkę się grzebałam, dlatego czwartek to w sam raz dzień na PL. Niech tak zostanie :) Tak więc przed wami tydzień trzeci. Ahh i w odpowiedzi na pytania podpowiem, że na początku pierwszy journalling pisałam na maszynie do pisania, ale szybko z tego zrezygnowałam na rzecz drukarki, korzystając z tutorialu Scrappy Jedi, który zamieściła na Two Peas in a Bucket (drugi filmik na tej stronie). Wszystko działa, sprawdziłam, tylko nie zapomnijcie usunąć czarnej ramki, wokół tekstu, bo potem są problemy :P

Hello :) I'm just thinking that Thursdays will probably become a constant day for PL. I documented my first week on Sunday just when it ended, but the next two weeks, took me a little longer to complete, thats why, yes, Thursday will be a day for PL. Let it stay like this :) So today I present you week three. Oh and to answer your questions. My first journalling was on typewriter but I quickly switched to pinter. I used this tutorial by Scrappy Jedi to do it (found on Two Peas in a Bucket - watch the second video on the page to learn the method). All works properly, I've tested it, but remember to remove black border when you print on cards! I didn't and had some problems… you've been warned :P


Materials: Echo Park Paper sleeves, Studio Calico papers, Dear Lizzy papers, Pebbles paper and stickers, Amy Tangerine papers, Color Hills papers, Lilly Bee alphas, My Mind's Eye enamel dots, Studio Calico free printables, Bannanafish Studio accent printables, Chic Tags, washi tape, sequins, my own printables

A jeśli interesuje was bardzo Project Life to zapraszam na bloga Color Hills gdzie kilka razy w miesiącu publikujemy strony z życia dziewczyn z naszego DT. Są na prawdę bardzo fajne :) I  w ogóle strasznie się cieszę, że coraz więcej dziewczyn z Polski bawi się PL, miło się ogląda wasze wpisy dziewczyny :* A teraz jeszcze kilka szczegółów.

And if you are in the PL hype go to the Color Hills blog where our DT girls show their spreads a couple times a month. They are so great :) And I am so happy that more and more scrapbookers from Poland start their PL, its so fun to watch your pages girls, very inspiring, thank you :* At the end I'll give you some details of my page.






Buziole!
xoxo

9 komentarzy:

  1. przesliczne! zamawiam sobie w Twoim Pl moje miejsce w przyszlym tygodniu ;) hihi duzzzzo miejsca :) :) a Ty masz u mnie skrapa jak w bankolcu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. przesliczne! zamawiam sobie w Twoim Pl moje miejsce w przyszlym tygodniu ;) hihi duzzzzo miejsca :) :) a Ty masz u mnie skrapa jak w bankolcu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha :* lowe! Tylko musisz mi sie przed obiektyw jakiś wpakować 'cnie? :D

      Usuń
  3. ale ci to idzie-bajka! uwielbiam twój PL, totalnie w twoim stylu! ;)

    OdpowiedzUsuń