20 marca 2014

PL week 40

Hello! It's the first day of Spring today and I really feel the new season in the air. The days are longer and after a couple of gloomy days we have sunshine again. Together with these positive changes my PL spreads are turning brighter and more colorful. I enjoy using more florals and juicy colors lately. Just see for yourselves :) This spread is also very special to me. Peter was away for some business stuff and he brought me some photos from Krakow and moreover he made and entery in the album - it's"His week" card(after all it's PL about our lives :P). 

materials: WRMK page protectors; Gossamer Blue kits; Studio Calico kits; Midnight Collection BH kit; Kaetlin Shaeffer label printables;

Witajcie! Dzisiaj mamy pierwszy dzień wiosny i na prawdę czuć to w powietrzu. Dni są dłuższe a po kilku niemrawych dniach znów mamy słońce. Te pozytywne zmiany inspirują mnie do tworzenia jaśniejszych i bardziej kolorowych prac. Ostatnio uwielbiam dekoracyjne roślinne motywy i soczyste kolorki. Zobaczcie sami :) Ta rozkładówka jest też bardziej wyjątkowa od innych. Gdy Piotrek był w delegacji poprosiłam go o kilka zdjęć z Krakowa a po powrocie zrobił mały wpis do albumu (w końcu ten PL jest o nas!).



 I modified one of the 3x4 cards from Midnight Collection by covering "T" with black marker in word "This", added some questions with Pebbles letter stamp and gave Peter the "questionaire" to fill in :) After he was done I coloured the page with gelatos and added the title. Cooperation for the win!

Zmodyfikowałam lekko jedną z kart w Midnight Collection i zamalowując na czarno literkę "T" w słowie "this" uzskałam "His week". Dodałam kilka pytań za pomocą dużego literkowego stempla od Pebbles i dałam Piotrkowi do uzupełnienia :) Na koniec podkolorowałam lekko kartę za pomocą farbek gelatos, dokleiłam tytuł i gotowe. Nie ma to jak współpraca!




This spread has also some hidden photos (2 of them to be exact) that were meaningful but not really attractive, so I put them under the big one. I created a hinge with washi tape. The big photo is not hidden in the pocket so you can easily lift it up and see the rest of the story :)

W tej rozkładówce jest kilka ukrytych fotek (dokładnie dwa dodatkowe) które miały dla mnie znaczenie, ale szczerze mówiąc nie były za ładne wiec ukryłam je pod dużym zdjęciem. Zrobiłam "zawias" z taśmy washi i wsunęłam całą kartę do kieszonki tak by duże zdjęcie znalazło się poza nią. Wystarczy je unieść by zobaczyć resztę historii :)


I hope you'll find these pages inspiring :)
Have a good day!

Mam nadzieję, że czujecie się zainspirowani :)
Miłego dnia!

4 komentarze: