22 kwietnia 2014

be bright

Ha! Dzisiaj poczęstuję Was czymś czego daaaaawno tutaj nie było :) Kartką! Na Wielkanoc nie zwykłam robić kartek, ale jakoś tak w Niedzielę Wielkanocną po śniadanku coś się we mnie zebrało i wieczorkiem skleiłam karteluchy dla całej rodzinki :) Dzisiaj pokazuję tylko jedną z nich, reszta później. Wiecie co mnie skłoniło do działania? Niedługo do akcji wróci ScrapMap, my już po cichu pracujemy nad nowymi mapkami i zmianami na blogu, zaś całe to poruszenie zmotywowało mnie do pracy. Dzisiejsza karteczka jest bardziej wiosenna i świecka, bo taka jest dla nas w domu Wielkanoc. 


A-ha! Today I will serve you something that I haven't show you for a long time now :) A card! I'm not used to making Easter cards, but after the Sunday faily breakfast something changed. Back home in the evening I decided to tinker some cards for my family. Today I'll show you only one of them, the rest later. Wou;d you know why I did it? Soon ScrapMap will be back in action, in privacy we already started making sketches, works and some changes to the blog, this whole thing got me into a good creative mood. Todays card is very springish and rater laic than Easter-ish but this is how Easter is celebrated at my home :)



Jak wam się podoba? Ja bardzo cieszę się do powrotu ScrapMapu i cotygodniowych mapkowych interpretacji LOsów i kartek :) Mam nadzieję, że przyłączycie się wkrótce do zabawy z nami.
Miłego dnia!

How do you like it? I'm very happy that ScrapMap will be back soon. I like a good dose of sketch map interpretations for LOs and cards. I hope you will join me soon in action :)
Have a nice day!

2 komentarze:

  1. ScrapMap wróci? To świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Już od drugiej połowy Maja, zaczniemy czestować cotygodniową mapkową zabawą :)

      Usuń