18 kwietnia 2014

PL week 44 for Goddamer Blue

Cześć! Tak jak zapowiadałam wczoraj, postanowiłam trochę nadrobić z pokazywaniem zaległych tygodni z mojego albumu PL. Tydzień 44 to jeszcze marzec (nie ma to jak miesięczne zaległości - chociaż sam album uzupełniam w miarę regularnie), a dokładnie tydzień w którym był pierwszy dzień wiosny. Uwielbiam wszystkie pory roku, ale wiosna jest najwspanialsza z nich, dlatego postanowiłam uczcić ją także w moim albumie, poświęcając jej cała stronę :) Coś tak jakby LO, ale w kieszonkach. Co o tym myślicie? Mnie się bardzo podoba. Aby dodać głębi pracy motyle nakleiłam wprost na kieszonki.


Hi! As I mentioned yeasterday it's time to catch up with my PL. Week 44 was in March, and to me more precise it was when we started a callendar Spring. I love all seasons, but Spring is my most favorite, so I decided to celebrate it even in my album, with a full spread. Almost like a LO but in pockets. What do you think abou that? I really like it. To add more dimension and depth to the page I glued the butterflies directly on page protector.

lewa strona: / left side:

prawa strona: / right side:

a na koniec kilka detali: / and some details:




Miłego dnia!
Have a nice day!

11 komentarzy:

  1. to pocięte zdjęcie.. miazga!!! ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje strony w PL! To ogromniaste zdjęcie jest genialne, jenyyy jak wpadnę do Łodzi w wakacje to wymacam Ci ten album! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :** lowe Maryszko, jesli tylko chcesz, bedzie cały Twój do macania :)

      Usuń
  3. fajnie, fajnie :-) ja też uwielbiam wiosnę :-) to najlepsza pora roku...nawet jak pada ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to prawda, zapach wiosennego dszczu jest swietny :)

      Usuń