14 kwietnia 2014

Something New

Helo! Czas na zmiany! Po ponad półtora roku postanowiłam zabrać się za lekki redesign mojego bloga. Stary układ nadal bardzo mi się podoba i pozostawiłam go bez zmian. Przeprojektowałam jednak całą resztę :) Nowe logo, nowe zakładki, i lżejszy przewiewniejszy projekt. Co wy na to? Podoba wam się nowy wygląd? Jeszcze troszkę go poprawię, ale będą to już tylko kosmetyczne zmiany.



Hello! It's time for changes! After more than a year and a half I decided it's time for some blog redesigning. I still like the old frame, so I left the backbone untouched, but everything else is new. New logo, redesigned tabs and cleaner design. What do you think about it? Do you like my blog's new look? I have to tinker some more things but these are only details, so don't worry.

xoxo

20 komentarzy:

  1. Ślicznie! Świeżo się zrobiło :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna metamorfoza :) piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podobały mi się loga stylizowane na akwarelowe! Bardzo fajne zmiana, faktycznie jest teraz lżej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i lekko, a logo? Wymiata! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. super, wszystko bardzo Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie cudnie cudnie!! :) wymiatasz z tą kaligrafią, wiesz? :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Blush idealnie do Ciebie i Twojego bloga pasuje :D
    Cudowne zmiany, chyba Cię wynajmę do zaprojektowania mi wizytówek.. :D

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha chcesz, serio? :) Jak coś wymyślisz to pisz :)

      Usuń
  8. Magapyszny kolor i w ogole caly look! Zaukochalam doszczetnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo pozytywna zmiana! Oglądam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam bardzo za wszystkie komenrarze :)

    OdpowiedzUsuń